معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی
 
EnAr ورود 0

اطلاعیه ثبت نام از پذیرفته شدگان دکتری سال 1401 (سهیمه استعداد درخشان)

دانشگاه هرمزگان، ضمن تبریک و خیر مقدم به پذیرفته شدگان نهایی دکتری سال 1401 (سهیمه استعداد درخشان) به اطلاع می رساند: ثبت نام از این عزیزان طي دو مرحله به شرح ذيل انجام می شود:

مرحله اول: ثبت نام اینترنتی از ساعت 10 صبح روز دوشنبه مورخ 28 شهریور لغایت ساعت 12 ظهر روز سه شنبه مورخ  29 شهریور سال 1401

مرحله دوم: ثبت نام حضوری: روز چهارشنبه مورخ 30 شهریور  1401 ساعت 9 صبح

توجه: انجام هر دو ثبت نام (اینترنتی و حضوری) الزامی بوده و عدم انجام هر یک از آنها به منزله انصراف از تحصیل خواهد بود. ضمنا به اطلاع می رساند زمان ثبت نام به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

1- ثبت نام اینترنتی

در مرحله ثبت نام اینترنتی لازم است پذیرفته شدگان با مراجعه به سامانه آموزشی دانشگاه، اطلاعات شناسنامه ای و تحصیلی خود را تکميل نموده و مدارک لازم براي ثبت نام را بارگذاري و در پايان گواهي پذيرش غيرحضوري و فرمهای تعهد را  از سیستم پرینت و امضا نموده و در زمان ثبت نام حضوری تحویل نمايند.

مراحل ثبت نام اینترنتی بشرح زیر است:

1-دانلود، پرینت و تکمیل فرمهای ثبت نام (این فرمها در پایین همین صفحه قرار داده شده است)

2- اسکن مدارک لازم برای انجام ثبت نام اینترنتی (غیرحضوری) شامل

·        عکس تمام رخ 4*3 که مربوط به سال جاری باشد تغییر عکس پس از پذیرش در سیستم گلستان امکان پذیر نبوده و تمامی مدارک تحصیلی با عکس بارگذاري شده صادر خواهد شد.

·        کارت ملی(پشت و رو)

·        شناسنامه (تمام صفحات)

·        گواهینامه موقت پایان تحصیلات کارشناسی با قید معدل کل(در صورت ارائه دانشنامه، بارگذاری ریزنمرات نیز الزامی است)

·        گواهینامه موقت پایان تحصیلات کارشناسی ارشد با قید معدل کل(در صورت ارائه دانشنامه، بارگذاری ریزنمرات نیز الزامی است)

تبصره: منحصرا دانشجویان سال آخر کارشناسی ارشد که حداکثر تا 1401/06/31 فارغ التحصیل مي شوند می بایست به جای گواهینامه موقت کارشناسی ارشد،  فرم های پیوست را اسکن و آپلود نمایند. (علاوه بر آپلود الکترونیکی، داوطلب می بایست این فرم ها را در زمان پذیرش حضوری ارایه نماید). طبق ضوابط در صورت عدم ارائه نسخه کاغذی هر یک از این فرم ها،  ثبت نام داوطلب نهایی نخواهد بود.

توجه: فرمهای فوق می بایست دارای مهر و امضای معاونت آموزشی / مدیر تحصیلات تکمیلی / مدیر امور آموزشی دانشگاه محل تحصيل مقطع کارشناسی ارشد باشد.

·        مدارک مربوط به استفاده از سهمیه مربیان (حکم استخدامی هیئت علمی رسمی یا رسمی آزمایشی دانشگاه و مراکز وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری)

·        فرم تعهد آموزش رایگان برای دانشجویان روزانه (فرم ب)

·        فرم تعهد فراغت از تحصیل دانشجویان سال آخر (فرم الف)

·        ارایه مدارکی که وضعیت نظام وظیفه داوطلب را با توجه به بند مقررات وظیفه عمومی مندرج در صفحه 19 و 20 دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی دکتری سال 1401 مشخص می کند (مخصوص آقایان).

 توجه: دانشجویان مشمولی که فرجه یکساله بعد از فراغت از تحصیل آنان به پایان رسیده است، لازم است برگه اعزام به خدمت فاقد تاریخ غیبت آپلود نمایند.  تاريخ اعزام به خدمت می بایست در زمان ثبت نام به اتمام نرسيده باشد.

توجه: فرمت فایلهای فوق می بایست jpg    با حجم 150کیلوبایت و حداکثر 300 کیلوبایت باشد.

 3- ورود به سامانه آموزشی گلستان از طریق آدرس  http://golestan.hormozgan.ac.ir     

برای ورود به سامانه آموزشی گلستان، ترجیحا  از مرورگرهای اینترنت اکسپلورر، کروم یا موزیلا، استفاده شود

4- وارد نمودن کد امنیتی

5- وارد نمودن شناسه و کلمه عبور به شرح زیر:

شناسه کاربری: شماره ملی u011

مثلا اگر شماره ملی 2511818184باشد شناسه کاربری u0112511818184    خواهد بود.

کلمه عبور: کد ملی (تذکر: کد ملی باید بدون خط تیره درج گردد.) مثلا 2511818184

6- ورود به قسمت پذیرش غیر حضوری دانشجویان جدیدالورود از طریق مسیر زیر:

منوی کاربر/آموزش/دانشجو/پذیرش غیر حضوری دانشجویان/ پذیرش غیرحضوری دانشجویان جدید الورود

7- تکمیل اطلاعات فردی، و تحصیلی خواسته شده در صفحه پذیرش اینترنتی

توجه مهم: ضروری است در هنگام تکمیل اطلاعات فردی و تحصیلی دقت کافی صورت پذیرد. با توجه به اینکه انجام کلیه مکاتبات و امور تحصیلی داوطلب بر اساس این اطلاعات خواهد بود، مسوولیت عدم درج صحیح اطلاعات فردی و تحصیلی مستقیما متوجه داوطلب می باشد.

8- بارگذاری مدارک اسکن شده

9- پرداخت الکترونیکی مبلغ 90 میلیون ریال (نه میلیون تومان) برای پذیرفته شدگان نوبت دوم و پردیس خودگردان  به عنوان علی الحساب شهریه نیمسال اول.

10- پرداخت هزینه صدور کارت دانشجویی به صورت پرداخت الکترونیکی

11- در پایان می بایست داوطلب، فرم اطلاعات دانشجویی و گواهی پذیرش غیر حضوری و فرم های تعهد را از سامانه پرینت و امضا نموده و در زمان ثبت نام حضوری ارایه نماید.

2- ثبت نام حضوری و مدارک مورد نیاز

ثبت نام حضوری منحصرا در روز یکشنبه مورخ 13 شهریور 1401 در محل دانشگاه هرمزگان به آدرس: بندرعباس- کیلومتر 9 جاده میناب- دانشگاه هرمزگان انجام می شود. حضور داوطلب در زمان ثبت نام حضوری الزامی بوده و عدم حضور داوطلب به منزله انصراف از تحصیل است. زمان ثبت نام حضوری از ساعت 9 صبح الی 12:30 خواهد بود.

*** پذیرفته ­شدگان لازم است در زمان ثبت نام حضوری،  اصل و کپی مدارک زیر را به همراه داشته باشند

1- اصل و کپی کارت ملی (دو سری پشت و رو) 

2- اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه (دو سری)

3- اصل و کپی گواهینامه موقت پایان تحصیلات کارشناسی با قید معدل کل(در صورت ارائه دانشنامه، ارایه ریزنمرات نیز الزامی است)

4- اصل و کپی گواهینامه موقت پایان تحصیلات کارشناسی ارشد با قید معدل کل(در صورت ارائه دانشنامه، ارایه ریزنمرات نیز الزامی است)

تبصره: منحصرا دانشجویان سال آخر کارشناسی ارشد که حداکثر تا 1401/06/31 فارغ التحصیل مي شوند می بایست به جای گواهینامه موقت کارشناسی ارشد،  فرم پیوست را ارایه نمایند. طبق ضوابط در صورت عدم ارائه نسخه کاغذی هر یک از این فرم ها،  از داوطلب ثبت نام نهایی به عمل نخواهد آمد.

توجه: فرمهای فوق می بایست دارای مهر و امضای معاونت آموزشی / مدیر تحصیلات تکمیلی / مدیر امور آموزشی دانشگاه محل تحصيل مقطع کارشناسی ارشد باشد.

5- اصل مدارک مربوط به استفاده از سهمیه مربیان (حکم استخدامی هیئت علمی رسمی یا رسمی آزمایشی دانشگاه و مراکز وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری)

6-  فرم تعهد آموزش رایگان برای دانشجویان روزانه (فرم ب)

7- فرم تعهد فراغت از تحصیل دانشجویان سال آخر (فرم الف)

8- اصل و کپی کارت پایان خدمت سربازی یا معافیت دائم یا ارایه مدارکی دال بر وضعیت نظام وظیفه برای آقایان

 توجه: کلیه پذیرفته ­شدگان آقا که خدمت نظام وظیفه را انجام نداده ­اند و فاقد کارت پایان خدمت یا معافیت دائم و یا مشغول به خدمت نظام وظیفه می­ باشند (پذیرفته ­شدگان مشمول) لازم است با مراجعه به پرتال جامع سازمان وظیفه عمومی ناجا به آدرس  https://sakha.epolice.ir/ نسبت به ثبت درخواست معافیت تحصیلی جدید قدام نمایند.

 پذیرفته‌شدگانی که در حین انجام خدمت سربازی هستند نیز می بایست از طریق سامانه خدمات الکترونیکی انتظامی (سخا) اقدام نمایند.

دانشجویان مشمولی که فرجه یکساله بعد از فراغت از تحصیل آنان به پایان رسیده است، لازم است برگه اعزام به خدمت فاقد تاریخ غیبت آپلود نمایند.  تاريخ اعزام به خدمت می بایست در زمان ثبت نام به اتمام نرسيده باشد.

     9- شش قطعه عکس تمام رخ 4*3 جدید

     10- فرم اطلاعات و مشخصات دانشجو به صورت امضا شده (پس از ثبت نام اینترنتی پرینت گرفته شود)

     11- فرم های تعهد (امضا شده توسط دانشجو) و پرینت پذیرش غیر حضوری

اکیدا توصیه می شود پذیرفته شدگان محترم قبل از انجام ثبت نام غیر حضوری،  مفاد این راهنما و همچنین اطلاعیه ثبت نام سازمان سنجش را به دقت مطالعه نموده، ثبت نام غیرحضوری خویش را به صورت کامل انجام داده و کلیه مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری را آماده نمایند. عدم انجام ثبت نام اینترنتی و یا ثبت نام حضوری به منزله انصراف از تحصیل تلقی شده و قبولی داوطلب کان لم یکن تلقی می گردد.

12-پذیرفته شدگان با سهیمه استعداد درخشان می بایست دو نسخه فرم  تکمیل شده مشخصات و اطلاعات عمومی داوطلب به صورت کامل و دست نویس که عکس ۴×۳ پرسنلی رنگی به آنها الصاق شده باشد.( فرم صلاحیت عمومی را دانلود نمایید)  را همراه سایر مدارک از طریق پست ارسال نمایند.

13- پذیرفته شدگان با سهیمه استعداد درخشان می بایست اصل فیش واریزی به مبلغ 119هزار تومان به شماره حساب زیر واریز و اصل فیش واریزی را به همراه سایر مدارک به تحصیلات تکمیلی دانشگاه تحویل نمایند.

 - شماره حساب: 4001021101007489

- شماره کارت: 2282-2998-9570-6367

-شماره شبا: IR770100004001021101007489

-شناسه پرداخت: 294021174113560001135607480010

 

 تذکرات بسیار مهم:

1- تاریخ  انتخاب واحد نیمسال اول سال تحصیلی 1401 روز شنبه مورخ 2 مهرماه  1401 می باشد. (انتخاب واحد از طریق مراجعه به سایت گلستان به آدرس   golestan.hormozgan.ac.ir قابل انجام است. انتخاب واحد توسط شخص دانشجو می بایست انجام شود.)

2- مسوولیت ثبت دروس و انتخاب واحد در تمامی نیمسالهای تحصیلی از جمله نیمسال اول 1401 بر عهده دانشجو است و عدم انتخاب واحد در موعد مقرر به منزله انصراف و ترک تحصیل است.

3- مجوز ثبت نام و انتخاب واحد کلیه پذیرفته شدگان در نیمسال اول سال تحصیلی 1401 بصورت ثبت نام مشروط بوده و صدور مجوز برای انتخاب واحد در نیمسال دوم 1401 منوط به کامل بودن پرونده تحصیلی دانشجو (کامل بودن تمامی مدارک از جمله تاییدیه تحصیلی مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد از دانشگاههای مقاطع قبلی، اصل مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد (یا اصل گواهینامه موقت پایان تحصیلات مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد،  معافیت تحصیلی دانشجویان مشمول و ...) است.

4- مسوولیت پیگیری جهت صدور و ارسال تاییدیه تحصیلی مقاطع قبلی دانشجو (مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد) بر عهده دانشجو است.

5- مسوولیت پیگیری جهت صدور  لغو معافیت تحصیلی دانشجویان مشمول نظام وظیفه از مقطع قبلی و صدور معافیت تحصیلی مقطع فعلی، بر عهده دانشجو است.

6- لازم است داوطلبان گرامی در زمان ثبت نام غیر حضوری، با ورود به سامانه استعلام سوابق تحصیلی (https://estelam.msrt.ir)، کلیه مراحل را کامل نموده و کد رهگیری دریافت نمایند.

 توجه مهم: آیین نامه آموزشی و پژوهشی دانشجویان دکتری از طریق لینک زیر قابل دریافت است. به دانشجویان گرامی اکیدا توصیه می شود مطالب این آیین نامه را به دقت مطالعه نمایند. (برای دریافت آیین نامه دوره دکتری لطفا کلیک نمایید)

 

برای دریافت فرم های مورد نیاز لطفا کلیک نمایید

 

 

2   2
بازدید امروز: 15    بازدید کل: 2848
captcha