دانشگاه هرمزگان
ارتباط‌باصنعت آزمایشگاه مرکزی کتابخانه مرکزی هیأت علمی مجتمع دانشگاهی میناب آموزش های آزاد نهاد رهبری
EnAr ورود 0

دکتر محمدصادقی در نشست هیئت‌رئیسه دانشگاه هرمزگان و همکاران دانشکده مدیریت، اقتصاد و حسابداری مطرح کرد

دکتر محمدصادقی در نشست هیئت‌رئیسه دانشگاه هرمزگان و همکاران دانشکده مدیریت، اقتصاد و حسابداری مطرح کرد: لزوم نقش‌آفرینی دانشکده مدیریت، اقتصاد و حسابداری به‌عنوان مرجعیت علمی در حل چالش‌های مدیریتی استان هرمزگان

دکتر محمدصادقی در نشست هیئت‌رئیسه دانشگاه هرمزگان و همکاران دانشکده مدیریت، اقتصاد و حسابداری مطرح کرد:

لزوم نقش‌آفرینی دانشکده مدیریت، اقتصاد و حسابداری به‌عنوان مرجعیت علمی در حل چالش‌های مدیریتی استان هرمزگان

💠 به گزارش روابط عمومی دانشگاه هرمزگان، بنا به مصوبه هیئت‌رئیسه دانشگاه، برنامه بازدید و دیدار هیئت‌رئیسه دانشگاه از دانشکده‌ها و برگزاری نشست با اعضای هیئت‌علمی و همکاران هر دانشکده، به‌طور منظم انجام خواهد شد که در همین راستا نشستی در دانشکده مدیریت، اقتصاد و حسابداری برگزار شد.

◀️ دکتر صادقی در این نشست بیان داشت: امروزه مدیریت دانشگاه‌ها از ساختار سنتی خود خارج‌شده است و نیازمند دانش‌های مدیریتی متفاوتی است که بکار گیری آن‌ها باعث افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها خواهد شد.

وی افزود: در همه دانشگاه‌های بزرگ، دانشکده‌های مدیریت خلق اثر می‌کنند و با ایجاد گروه‌های منفعت مشترک از مرزهای دانشکده‌ها عبور کرده‌اند و باهم افزایی ایجادشده، توان یکدیگر را به‌منظور خلق فرصت‌های جدید در بازار رقابتی کنونی بکار می‌گیرند.

دکتر صادقی بیان داشت: با توجه به انتخاب شعار سال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «تولید؛ دانش‌‌‌بنیان، اشتغال آفرین»، نقش دانشگاه‌ها در تحقق و به ثمر رسیدن این مسئولیت اجتماعی بسیار مهم خواهد بود و لزوم نقش‌آفرینی دانشکده مدیریت، اقتصاد و حسابداری به‌عنوان مرجعیت علمی در حل چالش‌های مدیریتی استان هرمزگان را بسیار بالابرده است.

◀️ در ادامه حاضرین در جلسه به بحث و تبادل‌نظر و اعلام پیشنهاد‌ها پرداختند و مقرر گردید پس از تشکیل کارگروه در خصوص تدوین برنامه عملیاتی اقدام گردد.

روابط عمومی دانشگاه هرمزگان

0   0
بازدید امروز: 1    بازدید کل: 1212
captcha